hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Livet i... Million Pieces

Kategori: Allmänt

....  Systarar, Vänner, Kamrater Mammor Familj Vänner, barnen och bekanta
eller ni som är här!
en vecka...
ett år...
Nu?
Då!?!
Nytt uppdrag som jag känner att
JA det här fixar jag
å det kan jag göra riktigt bra!
Spännande
roligt
nutid
behövligt
Något som behövs och jag kan utföra det!
Känns lite självsäkert men
jag klarar det och Kommer göra det BRA!
fram till sista december!
men om man ska säga men i dagens samhälle
kanske just i det jag arbetar med :)
Detta fixar jag BRA!
Medans hjärtat av yrkeslivet finns kavr där jag var
Behöver inte vara just det jag var men att DRIVA frågan
UTBILDNING i Härjedalen
Det vill jag!
Saknar er
men finns här kvar :)
Å jag hoppas jag kommer tillbaka om ett år ○
kram mina fina!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Tack Hubbsan

    för dina fina ord

    Du vet inte vad du gör för oss

    Hur GULD du är

    en trygghet

    i allas liv



    /Tessan

    2012-02-08 | 23:57:05
  • Heeéar säger:

    Klart du kommer dit igen Helena



    Den hjälp jag och fler fått av dig så måste kommunen fatta att du KAN VILL och tänker framåt!

    Och att du kan och vill utveckala

    inte inveckla!



    Hoppas Hoppas du kommer tillbaka



    /Hede

    2012-02-09 | 00:02:09
  • HUBBSAN säger:

    Tack snälla ni

    2012-02-09 | 20:41:00

Kommentera inlägget här: