hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Lika bra jag berättar här först! Vi börjar med förut!

Kategori:

FÖRUT!
Mitt liv eller hur det nu är
Uppdrag för denna kommun som kräver just mig här där överallt hela tiden och på halvtid!
jaja inte har de vart på halvtid
jag HÄR DÄR ÖVERALLT HELATIDEN på 2 halvtider i flera år.... har skött två heltidsjobb på två halvtider allt för länge!
PUNGT!
ja sa de å gick hem!!
va hemma å sov i 6 veckor Vilken vanlig 33 åring gör det, INTE JAG iaf... men att bli behandlad som skit, bara ska leverear 100 å få betalt för 50 å så är de inte nöjd ändå???!!!???
Jo ungdomarna föräldrarna och skolorna men dom där ... över Nä dom såg ser och reflekterar inte över det TYVÄRR!
 
ska inte bara klaga!
Som jag sagt så många gånger så HAR jag de VIKTIGASTE JOBBET i Världen! Men....
det finns alltid ett men.
 
NU!
Jag sökte ett nytt, en ny utmaning, något som jag tror att jag kan fixa galant ett jobb som jag tror att jag är rätt person för, bara för att jag är just jag! så är det!!!!
 
JAG FICK DE!
jag fick det under anst intervjun
Bra HUBBS
 
Så nu går jag vidare till nya utmaningar, nya människor och med en ny energi!
 
GLAD LyCkLiG och stolt över att bara vara en vanlig Hubbsan! ♥♥♥
rak ärlig och bara jag!
 
all kärlek till er♥♥♥
LOVE U♥

Kommentarer

  • M säger:

    Du är världens bästa. Absolut den bästa. 40 timmar ska man jobba i veckan. Tänk på det. Inte en minut till om det inte begärs. Längtar till den 22 dec......

    Svar: M ♥lär mig oxå på min resa :)

    LÄNGTAR ni är MINA ♥♥♥
    hubbsan

    2012-12-14 | 18:34:59

Kommentera inlägget här: