hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

summan av: 2012 = kort bara

Kategori:

Måste bara få summera året som gått lite kort! ...
Nyår med bästa vänner å kära i paradiset.
slutade som rektor för Lärcentrum och började som projektledare för kraftsamling unga i kommunen.
Grymt massa mys och bus i PARADISET!
ännu en annorlunda påsk!
skoteråkning, slalom på skalet med kära sys.
Peters krach ;(
flytta hit flytta dit
sorg och vrede, förtvivlan och kärlek
Firma fantasiflytt :)
Kalvar.... puuuu tjurskallar!
sommar med systrarana Ullared å MADONNA!!!! LOVE ♥
vigslar för fina vänner ♥
KÖKSBYTE
VATTENSKADA
Ullared igen :) me gooaste gummorna :)
3 ggr tä finaste i Yttre Ekebo ♥
KUMLA ♥ Behövs inte ord  ♥♥♥
HÖLLA♥
Sjukdom, rädsla, bättring!
besvikelse, oro, tyngd...
Men framförallt GEMENSKAP, FRAMTIDSTRO och KÄRLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gamla och NYA vänner ♥ och de som för alltid består ♥
härtat mitt!
 
en STOR vägg! eller ett STAMP att mig sätter ni er inte på FAKTISKT!
Trasiga saker, trasiga jag men som lagas med KÄRLEK och Vård från de jag älskar mest
MIN FAMILJ ♥♥♥
utan er vora jag InGeNtInG! härifrån till evigheten!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
var de än är eller vem de än är ♥ älskar er 4-evigt!
 
å även detta år har jag vart snäll TACK TOMTEN :)
 
Ett omtumlande år som jag sätter pungt för här med vemodigt men bestämt!
 
NYA tider nya utmaningar i livet hubbsan
de som är dina finns där
Släpper härmed er andra.
Nytt jobb nya utmaningar :)
de löser sig alltid!
Klarar de här de gör jag.... (galant) självförtroende på topp, ja varför tveka :)
Grymt spännaade!!!!!!
 
 
tack för de omtumlande 2012
 
Välkömmen 2013
♥♥♥
 
Älskar er ♥
mamma Hubbsan KFW
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: