hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

OM jag fick leva om mitt liv...

Kategori:

Jag skulle våga göra fler misstag nästa gång.

Jag skulle våga slappna av och ta det lugnt.

Jag skulle vara tokigare än jag varit i det här livet.

Jag skulle ta färre saker på allvar.

Jag skulle ta fler chanser.

Jag skulle bestiga fler berg och simma i fler floder.

Jag skulle äta mer glass och mindre potatis.

Jag skulle kanske ha fler verkliga problem, men

färre inbillade.

  

För jag är en av dem som lever förnuftigt och klokt

timme efter timme, dag efter dag.

Visst har jag haft mina ögonblick, men om jag fick

leva om skulle jag ha fler.

Jag skulle faktiskt försöka att inte ha annat än

ögonblick, det ena efter det andra, istället för att

planera så många år i förväg, varje dag.

Jag är en av de människor som aldrig

åker någonstans utan att ha med termometer,

varmvattenflaska, regnrock och fallskärm.

  

Om jag fick leva om mitt liv, skulle jag resa med

mindre packning.

Jag skulle börja gå barfota tidigare på våren och

fortsätta till senare på hösten.

Jag skulle dansa mer.

Jag skulle åka fler karuseller.

Jag skulle plocka fler maskrosor.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: