hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Tankar

Kategori: Allmänt

Om jag dog, vad skulle hända då?

Vem skulle någon ringa först?

Hur skulle nyheten spridas?

Var skulle nystandet börja tvinnas upp?

Vilka detaljer skulle glömmas bort för att finnas där och plötsligt påminna eftervärlden om att jag en gång fanns?

Hur skulle vänner få nyheten?

Vem skulle berätta för mina nära och kära?

Hur skulle berättandet ske?

Om jag dog, hur mycket skulle vara oförändrat?

Skulle dimmans droppar falla tillsammans med mänskliga tårar?

Skulle jobberbjudanden komma för att någon glömt stänga ned mina konton?

Skulle mina utländska vänner bara tro att jag glömt när jag i själva verket är borta?

Om jag dog, skulle världen stanna för någon minut? Inte för alla, men någons värld?

Skulle minnet vara så levande att min död upphörde för någon sekund?

Om jag dog, hur skulle världen då se ut?

Man undrar!

HUBBSAN ♥

Kommentarer

  • Henrik säger:

    Min VÄN sedan länge

    Jag skulle sakna en god vän och kamrat i mitt liv

    Vi har så mycket

    och kommer uppleva mycket mer

    ... Helena



    för vi är oslagbara

    2012-04-05 | 00:32:04
  • Robert säger:

    Men du

    nog för det var minst 8 år sedan



    Hoppas allt är bara bra med dig dina barn och make och all kärlek till er nu när jag förstår att ni har det jobbigt



    / Häärna Robert

    2012-04-05 | 00:37:52

Kommentera inlägget här: