hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Anställningsintervju

Kategori: Allmänt

Mitt nuvarande yrke är att leda människor på rätt väg hjälpa dem att bestämma avd de ska göra
och vad de vill göra i sitt liv.
Jag ska hjälpa våra barn och unga att göra ett eller rätt val i deras studier och yrken!
:)
Jag ska även hjälpa våra vuxna att få möjligheterna till blivande yrken och utbildning!
Jag har just nu det bästa arbetet en människa kan ha!!!!!!!!!
Hjälpa, vägleda och utforska näring företag och få våra blivande arbetskamrater och medmänniskor att få den möjligheten!
.
.
Fredag Intervju
anställning?!?
Vad vill jag bli
vart ska jag jobba?
Vem vill ha mig då?
.
.
känns roligt att bli utvald och att nån vill ha mig!
Men vad vill jag!!!!?????????????????????????
HUBBSAN

Kommentarer

  • M säger:

    Jag vill ha dig;)

    2011-11-17 | 10:42:52

Kommentera inlägget här: