hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Just idag är jag stark, ...

Kategori: Allmänt

... just idag mår jag bra!
Trots en tuff dag å ett beslut som egentligen tagits för länge sedan men som inte
blev verklighet för än igår så känns det helt OK idag!
.
Har tillbringat dagen hemma å bara gjort nästa ingenting!
Funderat å känt efter å jaaa det känns bra!
Gör detta för mig själv, för att jag ska må bra och för att det inte ska gå för långt!
I morgon ska jag till Sveg å hoppas att framtiden löser sig för mig!
kanske inte på en gång men jag tror det blir bra det här
Nu ska jag bara tänka på mig å de mina!
Tur man har universums bästa familj och vänner som finns, förstår utan ?
Älskar er!!!!
Kramiz HUBBSAN

Kommentarer

  • Stor kram säger:

    Tänker på dig Helena och tycker du gör helt rätt

    tänk på dig själv och hur du ska orka vidare i livet

    Det är många år kvar!

    tror det löser sig för dig!



    Stor styrke kram

    /Jag

    2010-10-13 | 19:56:50
  • M säger:

    Glöm aldrig att du är bäst. Finns ingen som slår dig. LOVE

    2010-10-13 | 22:03:46
  • HUBBS säger:



    åå va jag saknar min lillasyster när livet blir såhär!

    2010-10-13 | 23:51:57
  • M säger:

    Du ska bara veta vad lillasyster vill ha dig nära nu......

    2010-10-14 | 07:32:07

Kommentera inlägget här: