hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Fredan

Kategori: Allmänt

Fredag å jag har idag lovat mig själv att försöka göra något åt mitt stökiga hem
Än har inget hänt men jag måste
Inväntar fika sällskap snart men sen blir det ... hmmm om jag orkar förstås
Vi ska även dra upp i Hölla en sväng å kolla på lite
sen blir det fredagsmys med mina underbara barn resten av kvällen :)
Kanske nån goo middag oxå förstås
Till veckan är det lov och sovmorgon/ underbart!!!!
iof ska jag börja jobba på halvtid då men bara i byn!
Funderar på kattunge igen
vill vill inte vill
vet inte hur vi ska göra
hmmm hmmm hmmm
jaja de får bli som det blir
Ha en alldeles underbar helg på er nu
jag sitter vid telefon å väntar på bäbis besked från A å M
kom ut nu då skruttis :♥
Kram HUBBSAN!

Kommentarer

  • M säger:

    Hoppas den kommer snart. Träffs nästa helg min kära. Längtar

    2010-10-29 | 13:15:08

Kommentera inlägget här: