hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

East, west, home is best; there's no place like home

Kategori: Allmänt

HEMMA IGEN ♥
efter att vart ute på drift i ett par dagar är vi äntligen hemma igen.
Å gissa om de va underbart att träffa barnen igen!
Jag å Jan pratade om det där och det var 4é ggn som vi va utan barnen båda två samtidigt  sen Kajza kom för 11 år sedan.
Torsdagen: vi for ner till kära Lasse
Fredagen blev de Marieberg för IKEA (hade helt slut på ljus :)) sen for vi till kära Mamma Marie å brudarna i Kumla för fika å långa kramar!!!!
sen hem för goo middag å briljanta ideér :) hihi
Halv 1 på freda natt smällde vi av raketer utanför Annelie´s fönster utanför Köping där hon låg å laddade för sin 60 års dag, som vi tyckte började då :) Blev många vakna timmar de dygnet
I 17 på lördagen  hämtade Leif oss och då va vi bra trötta må jag säga
Men vi hade riktigt riktigt skoj!!!!
hem till Lasse igen å käkade sen sov vi i soffan ;)
Söndag morgon kl 7...
Begav jag å vännen oss till Ullared!!!
Han med shopping nåra timmar å middag ute!
sova sen shopping på måndagen med
(hittade du nå fint Marica?)
kl 12 lämnade vi Ullared å allt folk å begav oss de många milen hemåt!
Inte såg ja Morgan eller Boris men fick ett dåligt kort på Ola Conny iaf hehe
Men jag tror jag träffar dem nästa gång :)
For in hos ÄLSKADE saknade lillasyster på vägen hem å fikade!
Du är bäst älskade du!!!! ♥♥♥
Vi va hemma i 12 inatt Mycket nöjda över en toppen resa!
Å gissa om de va bamse kramar jag fick av mina älskade barn när jag hämtade dem ♥
I möra ska jan på sjukan å ja må köra in han
sen blir de vila resten av denna vecka
Så man orkar börja jobba igen efter helgen
Men detta va medicin för mig de!!!
KRAMIZ HUBBS

Kommentarer

  • M säger:

    Besöket behövdes. Det vet du. LOVE

    2010-10-26 | 18:05:38
  • Anonym säger:

    För båda!!!! Kärlek

    2010-10-26 | 21:37:48

Kommentera inlägget här: