hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Äntligen helg!

Kategori: Allmänt

Om man får säga så när man bara jobbar litegran men just denna vecka har jag vart så förbenat sliten!
Så nu ska de bli så jädra gött å få vila i helgen.
Idag har jag och en god bok suttit på verkstan ett par timmar
Mycket avkopplande och stärkande!
Till veckan nalkas lucia och de sista rycket på jobbet innan jul.
Sen ser jag fram emot en lång ledighet
Men var huun ä snön???
Julafton kommer jag å barnen åka till mina kära farföräldrar på dagen sen vara med Jans familj på kvällen
Juldagen firas jul för 2 ggn med min älskade familj!!!
Å på annandagen kommer Lasse å Affe å då flyttar vi upp i paradiset!!!!!!!!!
Längtar som bara den tills dess.
Sen ser jag även fram emot 2011 som kommer bli ett mycket spännande år fyllt av nya erfarenheter!

Nej nu blir de mys resten av kvällen å förstås final i IDOL (som Jay kommer vinna)
ska tända massa ljus å bara va!!!

Ha en trevlig kväll

HUBBSAN





Kommentarer

  • fråga säger:

    Hur känns det för fröken att vara ledig för första gången någonsin?

    Skönt för di

    Trevlig helg på er alla

    2010-12-10 | 19:25:40
  • hubbsan säger:

    Känns riktigt bra! Allt löser sig och det känns mycket bra!

    Bara tanken att slippa ställa klockan på 5 varje morgon varje lov är underbart!!!



    trevlig helg själv vem du nu är :)

    HUBBSAN

    2010-12-11 | 12:23:36

Kommentera inlägget här: