hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

BRA DAG IDAG

Kategori: Allmänt

idag har jag jobbat som vägledare på Arbetsförmedlingens rekryterings mässa i Hede
Folk från hela kommunen och fullt upp
de gillar jag!
Ser ett enormt behov av vägledning i studier och yrkesfrågor från både unga som äldre!
Kul att se att jobbet man valt är något som behövs!!!!!
JÄTTE SKOJ
blev ännu en gång uppmanad att söka en tjänst som är ute just nu
grubbel... ja varför inte
en heltid på ett och samma ställe VORE SKÖNT!!!!
har nån dag på mig än :)
Har i övrigt börjat riva panelen på väggen idag
ska bli skönt när det är klart
isolering och ny vägg målning till våren!
I morgon blir det blåbärsplockning med Silje och fredag tror jag tamefaaaan jag ska flota
känner att NU behövs det efter gårdagens jätte huvvuvärk!
hoppas det finns tid bara!
Nä tror jag checkat av göra sakerna för dagen hmmm om jag glömt något gör jag de i möra!
trevlig kväll
kramiz HUBBSAN

Kommentarer

  • M säger:

    Du är världens bästa. Glöm aldrig det!!!!!!

    2010-08-26 | 07:29:41

Kommentera inlägget här: