hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

VILO HELG! behövdes!

Kategori: Allmänt

Vi har tillbringat helgen oppi Hölla.
Mycket mycket mysigt
Har gått å bitt dunderförkyld så de va elda å mysa som gällde
Har även vart å fiska utan framgång men de va mysigt å ut en sväng

Helt slut efter denna vecka
Har sökt gymnasium med alla mina gullungar!
å alla har bekräfta
Hoppas alla har med underskriften oxå i möra förstås :)


Sen va de dedära samtalen på fredagen som gjorde mig så ledsen och arg mycke arg!
VAfaassikenn HURskamanjobbautan
TELEFON
RESOR
bLä
utan ja faan va upprörd ja blir när ja tänker på det
Tror de att man bara sitter å å fiser på kontoret eller????
TOKIG

men ser man de från den andra sidan
Vlket yrke borde va de enda som ökar?
kan de va VÄGLEDARE kanske
för att kunna hjälpa människor ut i arbetslivet igen
ut i skolan
ut
Ja ä då inge rädd att bli utan jobb!

men blir Tokig när min lilla tjänst å de ja gör ä de som de ska bespara inom
FAN kolla över den andra verksamheten kanske.


nej uvva


Nej nu börjar BECK
ska gona ner mig breve pudding i sängen å kolla på den

Hoppas man ä piggare i möra!

Ja å Sandra drar tä funäs på förmiddan å sen Hede
KUL KUL!

Å till alla er som sutte inne i HEDE idag för att de va kallt
KOLLA va de va oppi HÖLLA!!!!




ha en trevlig natt

HUBBS

(bilder från hölla å fjällen idag)

      



Kommentarer

  • Elli säger:

    Hej vurping! Fina bilder från Hölla! Ursäkta att jag inte svarade på SMS men jag hade nya telefonen med mig och 3 har inte porterat över gamla numret ännu... Har du inte fått mms eller sms av mig från ett konstigt 073-nummer? Ska smsa dig direkt så du får det! Puss, E

    2009-02-01 | 22:41:25
    Bloggadress: http://fjudelutt.blogg.se/
  • Rosita säger:

    Skicka 2 av dina snyggaste bilder med lite text till hedeinfo..... snällaaaaa

    2009-02-02 | 10:04:06
    Bloggadress: http://www.hedeinfo.se
  • A säger:

    Huvva va gött de ser ut!!!

    2009-02-04 | 11:31:06
    Bloggadress: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här: