hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Hemma igen...

Kategori: Allmänt

Hej älskade vänner Äntligen hemma igen sååå skönt Har haft en ganska jåbbi vecka oppi ume men de har vare så snälla ändå Men de första mötet är tufft Tack Erika för att du finns här vid min sida Du är så go. Å tack även Helena å Anders för er enornma vänlighet TOPPEN jag å Helena satt halva nätterna å babbla skönt Men nu är man på hemma plan igen i går kväll firade vi vår vrånk till de 18 fyllda En toppen kväll med många skratt TACK brudar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å Älgen då... hmmm sov du???? Var finns de nån TAXI jävel som kör människor som vill hem?????? lävla förbaskade.... tar de en annadn dag... urch Idag låg jag å de små å gubben å myste ända till halv 11 så gött sen ut å måla huset Halva framsidan klar nu Inte helt överens med färgen.... brun tycker ja GRÅ ?????? Har även börja byggt hundgården å snart rivit den gamla. Nöjd med dagen Fick lite gjort i morgon ska jag på skolan å röja lite sen på föräldramöte för 8:an å visa av mig tror jag Gubben åker på kusr i stada... nej nu blir de läxor me gumman å läsning för hubbsan må välle börja i någe hörn haha puss på er alla å grattis KRI ida till de 25 :) kramen Hubbsan

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

    2008-09-07 | 20:13:52
    Bloggadress: http://buyorsell.blogg.se/
  • Mamma M säger:

    HEjsan Gumman Har det gått bra att starta upp Jobbet ??? Håller tummarna för dig o är lycklig för DIN SKULL Kunde inte bli bättre Här pissar regnet ner och gräsmattan flyter Skit Skit Skit Väder ... Kramen M

    2008-09-08 | 21:00:40

Kommentera inlägget här: