hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

jag älskar dig såååå

Kategori: Allmänt


jag älskar dig sååå jädra mycke LISA
sååå jädra mycke så det kan inte beskrivas i ord
från de när jag först lärde känna dig
en liten glad tjej
allt vi gjort, gått igenom, sett, hört, jaaaa

Den jag trodde var min tuffaste uppgift för alltid var en jul när du var liten
när er älskade ,,,vår älskade Lina lämnat oss och jag skulle vara TOMTE.
de va jobbigt då....

där sitter ni LOVE en liten liten älskling DU å LINUS små älsklingar i min värld
mor och far mina änglar i mitt liv!!!
ja de var obeskrivligt jobbigt.
å kortet på Lina på bordet... de gjorde såå ont

å alla minnen från din barndom.
2 underbara nyårsaftonar i min ungdom med dig å Love

alla studer på caffet med Cia.

de ä inte sant  detta                                det händer inte i våra i allas i mitt LIV
Hur Lisa... ska människor orka med allt

Hoppas svaren kommer för oss alla
OCH för dig min älskade älskade LISA

fortsätter en annan da    faan
orkar ine andas

Kajza hälsar till dig där uppe
att hon älskar dig!!!

vi gör de LISA
alla vi....

sakanar å älskar dig

DIN bara DIN H!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: