hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

solen skiner... det är lite varmt.. OCH

Kategori: Allmänt

varmt iaf lite är de
skönt om man vore ledig
skönt om man inte ha en massa Jag borde
Ja de är lite varmt

på fredags kvällen kom en kär vän´s mor förbi hemma hos mig
10 år sedan vi sågs
de va så trevligt

har jåbba en sväng i dag
å sen pysslat på hemma med barnen gården å ja vette huun allt

en helt OK dag
ska lägga prinsis nu
tjejerna sover W av trötthet K av ilska...
kul med barn

I morgon catering med ren filllleee
uvva

Hoppas vrånka kommer förbi en sväng sen

tusentals kramizar
H

Älsklingar å paniner








"ni fattas i mitt liv"

Kommentarer

  • ekapek säger:

    även jag har mina ljusa stunder ! imorn kommer vi och äter bakad potatis ! ;) pussss

    2008-07-26 | 21:33:13
    Bloggadress: http://ekapek.blogg.se/

Kommentera inlägget här: