hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

..... bra taco tårta dag.... regn nu.

Kategori: Allmänt

Bra å trevlig da på jåbbe... sys du ä guld du
å slaven me förstås             Bra jobbat

fortfarande helnöjd med mitt rosa hår (tack å bra ide Anna)
å ny bil eller                    OK Peter BUSS ä de välle då
GÖtt som _ _ _

Regnar ute nu HOppas hoppas hoppas att de kan hålla uppe i möra å
på lördan då de ä jaktmässa å PICKNICK förstås.

Hoppas...

Ja ni jag vet inte hur men jag vill tacka alla underbara vänner man har...
för ATT ni ä Så bra..
Sys förstås.... alltid             De kommer bli tomt.
Eka pek med gullisar, Linda, Veronika... fasen va ja heldiggar er.
gubbsar med eller killarna kanske de hetta...

Å mina älsklingar... alltid

MIN belldöm mä fam , elli per, emmsan,
alla
peter madde
lindan benny å min prinsis
guff gum älskade gubarn å låssas gubarn
Annikan vi saknar dig å Markus...dig mä
kusiner 2 ja alla mina 2 kussar å pärona förstås
å respektive å gullungen
guff i stan
swarres
guff märta affe med bröderlångt borta
ove anneli med bihang förstås
mor far svärisar
mari kumlisar allehopa
alla andra underbara vänner
grannar, bagare, alla....
jess malin linda alla i min härna            Biggan förstås
vikare...
norrköpingar
ja alla
å så många många mer
ja alla
listan kunde bli så lång så lång....

¨å ja säger såhära
Alla mina vänner Allihop
TAck för att ni är sååå bra

förlåt om nån älskling inte står
älskar alla mina vänner
alla

kram på er
älskar er

H


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Älskar dej oxå...

    Kram Gumors prins



    2008-07-18 | 12:55:15

Kommentera inlägget här: