hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Vilka fantastiska människor jag har runt om mig ♥

Kategori:

Hej och hallå
 
ja så inledde jag talet till mina fina vänner Peter och Madde förra helgen ♥
Måste summera tre veckor nu och här då jag inte kunnat blogga för f#a%!!!###nnn";(# internet har vart nere :(
 
Först va de fina Sara som firade sin 30 års dag i Rockabilly stil den 9 juni
Många skratt å massa tokigheter :) en toppenkväll!!!!
 
Förra helgen bröllop för fina vänner även det i Rocka Billy stil där jag tror mitt tal visste vart de skulle
♥♥♥ all kärlek och lycka till i resten av vårt liv med er ♥♥♥
 
Å nu Midsommar med ännu fler fina fantastiska vänner, tokigheter och skratt :)
Å Pers 30 års kalajs förstås med helt sagolik helstekt Vildsvin :)!!!!!!!!!!!
Å så Parken!!!!
 
hahah en riktig ute pingla :) hehehe
 
Även idag söndag fortsatte festlighererna Fört till Klövsjö och fira min stora idol, en underbar person Min Farfar som blir 95 år i morgon ♥
sen ner tä gùsonen Casper som redan ä 10!!!!!
 
Tack alla underbara för att ni alltid är ni ♥♥♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: