hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

första februari eller sista januari!

Kategori: Allmänt

Ja HA ?
Nu har jag provat på en väg i livet i lite mer än ett år som jag i mina drömmar inte trodde jag någonsin skulle göra!
Å det har varit det BÄSTA året ...(trots) i hela mitt yrkesliv!
Jag är enormt tacksam för förtroendet, Stort tacksam för alla fantastiska människor som stått runt om mig i detta ♥♥♥ Arbetskamrater, familjen å vännerna ♥
Utan er hade det ALDRIG gått!
Men ni fanns där ni förstod och ni gav mig energi!
♥ Tack ♥
Med en klump i magen ger jag mig ut i nya utmaningar i livet
och självklart massa nya erfarenheter ♥
För när det gäller utmaningar är jag inte alls sist att ta dem :)
Tack och åter tack
Kommer sakna er enormt ♥♥♥
Kram från H
:) ♥♥♥

Kommentarer

  • Yvette säger:

    Tack själv chefen! Du är en modig människa som vill dina medmänniskor väl - det är inga dåliga egenskaper direkt... Du vet vad jag känner så jag skriver inget mer än - KRAAAAM ♥

    2012-02-04 | 21:51:05
  • Helena säger:

    Tack själv vännen ♥

    KKKRRRAAAAMMMMM

    2012-02-08 | 19:26:09
    Bloggadress: http://hubbsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: