hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Kall men en dag då man haft tid :)

Kategori: Allmänt

Kallt... Man skall inte klaga på vädret men minus 35 är inge gå ut å leka väder precis :)
Men då kan man med gott samvete vara inne och elda!!!!
Dagen idag blev väldigt effektiv
först fixade jag de sista papperna till Curlingens LOK stöds granskning
sen iväg å handla lite mat...
har en plan att bjuda familjen på chipskyckling ikväll
de blir nog super glada!!!!!
Grannarna å Kusinerna är här så alla 8 leker å det surrar å rör sig överallt i huset :) Mysigt!
Men om man bara ska vara inne kan man lika gärna göra lite nytta...
så jag har bakat en kladdkaka, gjort potatis och köttfärsgratäng, småkarvsgryta, köttfärssås, bakat chokladbollar med alla barnen och nu ligger semlorna på jäsning :)
Veckans middagar är klara och fikabröd kirrat :)
GÖTT!
nej kanske man skall fixa inför middagen
Ha en fin kväll ♥
HUBBSAN

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Åh, jag är impad! Själv har jag gjort ingenting idag, orkade bara inte. Kram till dig!

    2012-02-04 | 19:30:55
    Bloggadress: http://spanarnapahillstreet.blogg.se/
  • Linda F säger:

    Vilken energi du har!! Så duktig. Nu ska jag följa din blogg :) Kramkram

    2012-02-06 | 11:03:59
    Bloggadress: http://lovehateandeverything.blogg.se/
  • HUBBSAN säger:

    Ibland kommer det över en å då gör man lite mer än vanligt hehehe :)

    BAMSISKRAM till min fina Ulrika!!!!!



    å jag din kära Linda ♥♥♥ Kram finaste du!!!!!!!

    2012-02-08 | 21:30:16
    Bloggadress: http://hubbsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: