hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Glad i livet!

Kategori: Allmänt

Även ja tyvärr så säger jag även ...
... fast än jag har ett bra arbete! eller rent ut sagt !!!!!........
Jag har det bästa arbetet man kan ha. Utveckling, framtiden , hopp och drömmar!!!!
Finns det någon bättre arbetssyssla att göra under sin arbetstid?!?
Svar NEJ
Framtiden är framför oss.
å att arbeta med det är det bästa man kan göra!

...även fast jag snart slutar på en av mina tjänster och måste ta ett beslut om min egen framtid!
Så är jag GLAD i LIVET!
I de erfarenheter jag har
I de projekt jag arbetat med
I den visdom och den kunskap de gett mig!
Men beslutet är nu bara mitt !
och det är inte lätt alls!
Men NU måste jag tänka på... just ja MIG!
Glad i Livet!
Framtiden står där med nya utmaningar och nya erfarenheter!
bara jag tar beslutet!
HUBBS ♥♥♥

Kommentarer

  • M säger:

    Tänker oxå på dig!!!!

    2011-10-27 | 19:39:44

Kommentera inlägget här: