hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

vill för mycket ? vad är problemet

Kategori: Allmänt

SVÅRT ATT LÄRA....
Älskar mitt arbete...

Lägger en enormt massa , lite för mycket tid . . . mycket tid på att göra mitt jobb,
vill göra det bra!
Vill utveckla mitt/vårt och mina medarbetares arbete!
Satsa på framtiden!
utveckla möjligheterna
Ge olika möjligheter och satsa på de som vill och kan
skapa goda relationer
lyssna
ge och ta
finnas
svara
..................................
Just nu är det jag som är problemet!
finns ingen annan förklarning
så vad gör man?
eller som ni vet att jag är... vet hur svårt det är att säga NEJ!!!! eller att jag inte kan det tyvärr.
så man får bita i det sura äpplet å göra det bästa av situationen!
Men jag säger ifrån, eller ska försöka göra det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: