hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

♥ saknar min MOMMA ♥

Kategori: Allmänt

Momma var en väldigt speciell och unik människa.
När jag var liten var jag ofta hos dig,
då ville jag alltid att du skulle läsa de barnböcker du hade.
De böckerna kunde ingen läsa som just du kunde.
Å jag fick sova i din soffa, och hos dig var jag alltid välkommen
Det fanns alltid en plats för just för mig!
Å även fast jag växte upp och bildade familj så var du den bästa mormor man kan få! för mig och för mina barn!
En Momma som ingen kan ersätta ♥
Jag minns hur vacker du var på min systers bröllop, hur glad och stolt hon såg ut.
Hur lycklig du var på mina barns dopdagar och vid deras födelsedagar ♥
Jag fylls av en varm känsla och tårarna kommer fram.
Jag är så glad att du var en del av vårt liv ♥
Du kom ALLTID när vi fyllde år
Du gav alltid fina små hälsningar som alltid betytt mer än jag själv vågat erkänna.
Du var min mormor, en viktig del i mitt liv!
En viktig del i mina barns liv!
Platsen som du har i mitt hjärta ekar nu tom,
det är ett hål och jag vet ej hur eller när det kommer försvinna.
Allt är så konstigt.
Vila I Frid ♥ Älskar och saknar dig
♥♥♥ Kram /H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: