hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

♥ Amor Fati ♥

Kategori: Allmänt

Jag är ju en av de som faktiskt tror att alla saker någonstans någon gång blir bra i slutänden...

Jag vill gärna tro att allt har en mening och att även dåliga saker som händer i våra liv måste hända för att det ska bli som det är tänkt att bli helt enkelt...

På något sätt mår man så mycket bättre av att tänka så..

Så många kriser och tråkigheter som händer i våra liv...

så måste man ha ett litet knep för att kunna resa sig gång på gång...

och detta är mitt!

Olycklig kärlek, Arbetslöshet, förlust av någon närstående, vänners val, Total SORG!, förlust av ett husdjur, Sjukdom, med mera.... alla vet vi ju hur det känns?!?

I alla fall har vi alla tyvärr varit med om någon utav dessa saker.

Då känner jag såhär...

Bättre tänka: okej... det var såhär det skulle bli... än att gräva ner sig totalt och inte veta hur man ska ta sig upp igen... Det hjälper mig i allafall ♥♥♥

Och genom detta kan jag stötta mina nära och kära ♥

Trots att allt blir hopplöst! ♥

Den där texten "Amor Fati"Är jag i mitt liv här just nu!!!! ♥♥♥

Kram på er och låt oss alla vara starka tillsammans!!!!!

för vi behöver varandra ♥

 

Kram och kärlek

/Helena

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: