hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Trött när ja...

Kategori: Allmänt

Trött trött trött
när jag vaknar
på jobben
på kvällen
helslutsomartistrentutsagt!
Vet inte vad det är om det kan vara mörkret som kommer allt för tidigt
eller att jag är jätte less på allt
Humöret därefter försås
Förlåt nära å kära för de
Älskar er ♥♥♥
vad händer
jo...
GY2011
typ nytt allt nytt å inget spikat ännu
Tack älskade lillsys för hjälpen!!! LÖVE U!!!!
Väggen på baksidan ä klar
målning till helgen!
tack vännen å pappa Ni ä bäst!!!
Annars jobbar jag på
känner en viss irr mot en viss del av mitt yrkesliv då man gång på gån blir överkörd rent ut sagt! Att folk inte tänker längre????
men i möra har jag å W hemmamys då det är planering på förskolan :) gött!!!
Kajza säljer jultidningar för fullt
KÖP kära vänner!
Nä jag skriver mer en annan dag
Behandla andra som ni själv vill bli behandlade!!!!!!!
Kram HUBBSAN

Kommentarer

  • M säger:

    Finns här om det är något. Sitter lite i samma sits med kollegor men jag får en ny kollega vecka 40. Kanske inte ny men en till. Äntligen gå tillbaka till 2 skolor istället för 4.

    Du är världens underbaraste. LLÖÖÖÖVVVVVVV

    2010-09-17 | 08:51:15
  • ♥ säger:

    alltid dig med

    MISS U



    ♥♥♥

    2010-09-20 | 21:49:07

Kommentera inlägget här: