hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Men så ä de :)

Kategori: Allmänt

Just nu är jag sååå less på allt
ser bara fel fel fel i allt jag gör och vill göra
TRÅKIGT
riktigt tråkigt när det är så
Men efter dessa gångna veckor är de kanske inte så konstigt!
-Ugnen är paj bara spis hällen funkar å de får fasen inte till den :(
vet ni hur tråkigt det är då... JÄTTE!
-Tvättmaskinen har jag kört sönder med en liten jäkla grej som fastnat å håller fast trumman
SEGT
(men tvätten är vikt å klar när den kommer hem Tack mamma å svärmor för det)
Å katten saknas oerhört här hemma
ingen som busar, är ivägen, biter en i tårna å kurrar på sitt eget vis längre
TRÅK TRÅK TRÅK!!!!!!
Är TOTAL less på jobben ALLA!!!
ångrar just nu beslutet att inte ta det nya... segt
bra att vara efterklok!
men när man blir överkörd, glöms bort (skiter i en) utskälld, trampad på, osv osv
så är de fasen inte så lätt att ha energi att göra sitt bästa längre TYVÄRR!
hmmm
Men iallafall så är huset färdigmålat för iår
värmepumpen beställd
Solcellen till stugan har kömme
Ullareds resan bokad
ja kära vänner
så ser mitt liv ut just nu :)
Men en sak är säker
när jag vaknar i möra bitti är allt säkert mycke bätre!
då bär de av tä stada å möte med VD osv för PICKALOT!
möte goo mat å bowling!
Å nästa vecka blir det hårdkörning för mina prakitserande killar :)
massa möten å allt vad livet har att erbjuda!
sov gött dröm sött!!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
/HUBBSAN ♥

Kommentarer

  • Lånk säger:

    Kram till dig <3

    2010-09-28 | 22:08:57
  • JAG säger:

    tack kära du ♥♥♥

    2010-09-28 | 22:09:39
  • M säger:

    Ryck upp dig. Jobbet, vad är det. Du har ju mig. MISS YOU!!!!

    2010-09-29 | 07:34:55

Kommentera inlägget här: