hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

tror det gick bra!

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart på anställningsintervju på jobbet jag sökte
snabba ryck
Man är nog inte världsbäst på att prata om det man är bra på men tyckte de gick fin fint!
De skulle ringa min referens och återkomma till veckan med besked!
SPÄNNANDE

när jag kom hem hade chefen ring och erbjöd mig förlängning 1 år till...
hmmm
kan bli svårt att veta hur man skall göra
om man måste välja.

tar de om det kommer!

Nej nu ska jag pyssla om mina sjuka barn
i möra vlir det vemdalen sen Funäs å jobba

ha en trevlig kväll

HUBBSAN!

Kommentarer

  • M säger:

    Att välja.... Tänk efter nu, du är ju vägledare. Det där med att välja.......

    Jag tycker det är självklart



    Älskar dig

    2010-05-13 | 19:13:41

Kommentera inlägget här: