hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

GRUBBEL GRUBBEL men nu har jag bestämt mig!

Kategori: Allmänt

Med tanke på att det är bara mig och ingen annan detta handlar om
Mitt jobb mina timmar på dynet
så tog jag och gjorde så att jag tänkte bara på mig!
ALLTSÅ forstätter jag som vägledare det jag faktist utbildat mig till att arbeta med
Har en hel del annat på gång oxå

Trots att chansen nog aldrig mer kommer tillbaka men
Jag må tänka mer än bara här och nu utan långsiktigt på hur jag vill att min yrkesbana skall bli!

Så är de med den saken
tycka vad ni vill om hur fel eller rätt det är

det är såhär jag vill!

KRAM HUBBSAN!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Bra gjort att tänka på dig själv sköna Helena!!!

    Hade det funnits en gilla knapp hade jag tryckt på den 1000 ggr!!

    Kram

    2010-05-20 | 15:20:12
    Bloggadress: http://storgatantolv.blogg.se/
  • Hubbsan säger:

    TACK Sara

    de värmer!

    2010-05-20 | 15:34:08
    Bloggadress: http://hubbsan.blogg.se/
  • Mamma M säger:

    ..JA du Gumman<3 Du gick i linje med vårt samtal och satte dig själv i främsta rummet Modigt av dig Love U <3 M M

    2010-05-21 | 12:04:12
  • Hubbsan säger:

    tack älskade älskade MM

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



    kram å trevlig helg!

    2010-05-21 | 15:42:07
    Bloggadress: http://hubbsan.blogg.se/
  • Lånk säger:

    Skönt för dig:o)

    Nu behöver du inte grubbla mer. Tror nog allt att du är en förbaskat bra vägledare! Kram <3

    2010-05-21 | 21:39:32

Kommentera inlägget här: