hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

På begäran :)

Kategori: Allmänt

jaja jag vet att jag är FRUKTANSVÄRT dålig på att uppdatera bloggen nu för tiden
men det är just tiden... som inte räcker till :)

Vad har ja syslat med då... hmmm
JOBBAT!
har även vart på mina 2 sista behandlingar på
RÖRELSEVERKSTAN!

GRYMT ska ni veta!
har plockat bra mycket nu :)
JIPPI!

Har haft kalas för lilla som fyllt 5
19 barn och nåra syskon samt mammor å pappor
riktigt trevligt!

Som vanle är vi oppi hölla på helgerna men inte denna helg då va vi till VÖLLAN å SM final i skotercross :)
riktigt trevligt med kära vänner

På fredag anländer Lasse å Alfred för 2 veckors mys i fjällen
SYS kommer oxå hem (ÄNTLIGEN)
å den äldre systern mä :)
Fredagen kommer även Ante å tjejerna för en visit innan de drar oppi särvsjön.
å till Påsk kommer även kära vänner från Uppsala å Kumla.
NAJS!!!!


återkommer snart igen
jag LOVAR!!!!

Kommentarer

  • M säger:

    Duktig tjej. Eftersom telefonsamtalen blir bara mer sällan så få jag ju alltid veta vad som händer här ;)



    Saknar dig

    2010-03-24 | 07:21:17
  • Mamma M säger:

    .. Ja nu kommer vi "sörlänningar" hem ... LÄNGTAR ... Kramar M M

    2010-03-25 | 19:50:56

Kommentera inlägget här: