hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Trodde jag skulle orka nu!

Kategori: Allmänt



Denna är till min mycket älskade och fruktansvärt mycke saknade vän
det var din å min
Alla har sett den iår men
alla år men
jag orkar inte nu heller
trodde jag skulle kunna visa den för mina barn
KAJZA ville se den.

tänk då du va liten, när VI såg denna
som du pratade om den
bara en vanilg jäkla film
en full gubbe  :)
Men de vi hade med denna jäkla fulla gubbe Lisa
Nä de ä för jobbigt att se
Trots jag sett den sen ja va liten så ä
denna jäkla GrEvInNA å Be.... vår snutt

Du sa de till mig när vi begravde Linus
Din och min stund helena
de ska du och jag göra i nyåår
Livet blev inte så :(


de va ju DU å jag



saknar dig LISA

MASSOR JÄMT JÄMT

STOR KRAM TILL ER

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: