hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

allt klart! Välkömmen på fika i möra!

Kategori: Allmänt

jahapp nu är alla tårtor klara Även jordgubbs/blåbärskakan Barnens munkar å cheescaken :)
så nu kan de välle lika väl bli i möra så man får ta en bit! haha
Ett år sedan man blev 30 då
Det har gått mycke mycke fort men den resan har jag vunnit mycket på.

Idag har jag i vanil ordning kränkt in snask till alla gottegrisar som jag tror bara äter godis nu när de ä såhära kallt!
Sen va jag å LK på möte med kommunalråd samt vice, näringslivskontoret och företagarna.
Lite planer och dissk inför framtiden och samverkan samt glädjande pengar till GALAKVÄLLEN! JiPpI
Toastmaster bokad å musik på G!!!
Glöm inte anmäla ernu ni som samverkat!

Fick även ett glädjande beslut från skolverktet som kom med många tusen kronor till vår satsning i Hede!
MYCKE nice!

JA ha... till veckan börjar skolan igen å jag ser fram emot alla virriga elever som ska söka gymnasium och sånt! :)

Nä de blir tvn en stund nu sen sova
i möra ska min GRÖNA gran ut å den fagra rosa ner i kartong!

Och om jag missar att skriva i möra
GRATTIS till mig på 31 års dagen!

STORASTE KRAMIZEN
HUBBSILUBBSAN!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: