hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Ännu en kall helg

Kategori: Allmänt

Att det ska va så förbenat kallt på helgerna kan jag inte förstå
hela hela hela tiden :(
ALDRIG får man bara fara oppi hölla å va ute å myspysa...grrrr
börjar lessna på denna kyla nu.
Men idag kikar solen fram här i Hede och det är gött i luften nu iaf.
Varken snö eller storm som neröver

OS!
följer självklart Fredrik och curlingen
Kul att va fd tränare och klubbkamrat när de är så duktga och når OS :)
Heja HEDE! ( han kallas så efter 3 år i Härnösand på curlinggymnasiet)
Sen följer jag självklart även de andra svenskarna med blandade resultat!

Nej jag och Wilmis sak kolla lite på film nu å mys pysa i soffan
Borde leta kort till Maja som ska hjälpa mig med bloggen men de kan jag göra i morgon :)

Nä trevlig helg

KRAM HUBBSAN!

Kommentarer

  • M säger:

    Vill inte ha mer snö nu

    2010-02-21 | 13:26:38

Kommentera inlägget här: