hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Gör helg

Kategori: Allmänt

ja faktist gör jag helg nu
Skönt
väntar på gubben så vi kan packa in i bilen å dra oppi paradiset HÖLLA!!!!
Ska reka av skogens guld, mysa å ta ett par glas vin tror jag
Börjar bli trött och sliten nu och snart börjar vardagen igen haha
Kockar 2 veckor till nu sen bara 2 jobb att gå till, ska faktist bli skönt

Igår va jag å Wilmis i Sveg
W följde med bästa Cia å badade på badhuset och jag tror båda hade myspys där
sen käkade vi å fikade å strosade omkring -kvalitetstid!!! ♥♥♥
Hem å klippa gräs och ge vår fruktansvärt fula häck en duvning :)

men nu längtar jag bara tills vi drar upp å får ledigt


trevlig helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HUBBSIS

Kommentarer

  • M säger:

    Saknar dig!!!

    2010-08-09 | 07:56:34

Kommentera inlägget här: