hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Kusin vill ha en uppdatering!

Kategori: Allmänt

Har vare å ä tok less på detta bloggande, facebook å allt sådant
Bara vill inte...

Men kusin vill ha en liten uppdatering på HUBBSAN så här kommer den

Veckorna flyger förbi :(
de är jobb, mässa, samverkan, snask, möten, kurser bla bla bla
Långa dagar med jobb å kvällsmöten
Långa resor till öst å väst för kurser å möten
...
Förra helgen for jag mor å C upp till Övik på Terry Evans
En mycket spännande och trevlig dag å förstås lite underlig
Men riktigt skoj!
har även hunne med SVENSK CARTERS matmässa i östersund
jag å C hade en heldag med mycke skratt i stada!
Tack för det underbara människa!

Förra veckan va de även Faror på nätet föreläsning här i byn
om barn och unga och internet RIKTIGT BRA!

sen har ja sutte i möte med näringslivs kontoret och skolchefen och de mötet var mycket mycket givande!  :)
även mötet med min chef va positivt!

som ni ser så ä jag inte hemma någe å hinner blogga
inte ens träffa mina kära små eller någon annan heller.
IOF så väljer jag att jobba mycket å älskar mina arbetetn men...
där försvinner allt va träffa vänner är ;(
Men jag försöker iaf att messa å höra av mig å får inga svar så då får de fasen va!

Idag ska jag städa ur bilarna å sen bara umgås med mina små kära å va hemma!
I möra blir de östersund igen:)


SKÖT OM ER allesammans

så ses vi kanske snart igen :)

HUBBS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: