hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Fredan igen!

Kategori: Allmänt

Har just kommit hem från en visit i viken med fika å mys
Även fast Lovsson skrämde lilla Wilma så ho skrek som om någe gått sönder
Men de fixa C till med ett efterlängtat draperi till hennes dörr :) super duper det!
Grabbarna har vi skickat oppi HÖLLA så nu ser donnorna på Madicken i Kajzas säng
gissa om lilltroll gillar de :) mycke!

Veckan har ja jag har ju lega nån da som sagt va
sen bestämde jag mig för att bli frisk tvärt och ja mår mycke bättre :)

Eleverna  i årskurs nio har nu fått sina uppdrag i samverkans projektet
haha vissa tror de ska dö andra vet inte alls va det handlar om haha
detta blir så så så bra haha
Även HEDELÖRDAN verkar kunna bli riktigt bra
SÅ alla som har möjlighet
KOM HEM till HEDE den 7 NOVEMBER
på mässa samt festliga grejer i byn!!!!

Idag har jag varit på JIM´s begravning
en fin stund
Sänder massa kramar och tankar till de nära och kära
Det är så tråkigt när våra unga går bort
och svider i hjärtat var gång man tänker på det.

Nä nu blir de soffläge sen försöka sova
har inte kunnat de på 3 dygn
slumrar en stund sen upp pigg men ändå inte
i 3-4 ger jag upp å bara väntar på att höra tidningsbilen
som kommer mellan 5-6...
vet inte varför men kan bara inte sova
men ä inte trött heller
lite ont i huve men trött nej
Vet inte varför???

har en hektisk men mycket spännande vecka framför mig
eller veckor :)

å långa arbetspass blir det
Teammöte i Torpshammar, f-möte funäs, Ö-vik på Terry Evans, F-möte mina barn, Föreläsning om internetfaror,
Matmässa Svensk Carter, Å så de ordinarie jobben där till
NICE å spännande

nä Sov gott käraste ni

PUSS Hubbsilubbsan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: