hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Torsdag

Kategori: Allmänt

Hallåjsan
Syster yster jaja du jag vet att du har rätt
HELT rätt
Älskar dig!!!!!


idag blev en sovdag då jag vaknade med jordens huvvuvärk :(
sååå ont

men nu känner jag mig bättre

Så allt jobb blev inställt idag
I möra blir de Lofsdalen samt 2 andra butiker!
Sen hem å mysa med mina små
om man får låna dem förstås då grannarna är hemma så de blir massor av lek och stoj!

Våra underbara vänner va hit å fika lite ikväll
det är så mysigt när de kikar förbi
Även fast vi ses minst 4 gånger i veckan är det alltid lika mysigt och trevligt!

Nä nu blir de tv å sen lägga sig å ladda för i möra

å gott folk
GLÖM EJ!!!!


dröm sött sov gött!
HUBBSAN!

Kommentarer

  • M säger:

    LOVE

    2009-11-19 | 21:08:38
  • Mamma M säger:

    Love U M M

    2009-11-19 | 21:25:11

Kommentera inlägget här: