hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

NÄRINGSLIVS VECKAN!!!!

Kategori: Allmänt



Näringslivs veckan i kommunen är invigd och jag och min kumpan Lisa K var på
frukostmöte i morse på Oltjärn.

Där mumsade vi frulle och lyssnade till duktiga och drivande människor som
berättade om företagande och sina verksamheter :)

Mycket bra och givande.
Helt oplanerat fick även jag ordet och berättade om den samverkan och det
projekt som jag och Lisa lett under hösten mellan skolan och näringslivet i
Hedebygden!


Tyckte själv jag pratade alldeles för fort och oförståligt
men de verkade vara bra ändå!
Fick mycke plus för projektet och iniativet till samverkan :)
skoj att det når ut på nå vis :)

Även fast jag tror att ja trampar på ett antal ömma tår på vägen fram till målet med mässan och den framtida samverkan i bygden ;(
Men jag vill driva projektet framåt och få det att bli så bra som möjligt!
så ä de bara!

Mötte även politiker på mötet som hade framtidsplaner och vidare utveckling för samverkan :)
ska bli skoj å se vad de funderar på :)

Nu sitter jag å försöker knapra ihop nån liten plan för veckan
gaaaaaaaaaaaa

Hur sak detta gå?????

det återstår att se på lördag.
Håll alla tummar ni har där ute.

kram HUBBSAN!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: