hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Måndan.

Kategori: Allmänt

Hej hopp i lingonskogen!
Efter en nästan helt sömnlös natt och en dag med plockjobb
samt gymnasie information.

natten va en såndära då man ligger å vrider och vänder sig och de går inte att sova alls :(
Satt inne på FB en sväng och jag är inte ensam om detta
men det är såå jobbigt
Annars somnar jag innan jag landat på kudden
(byter kanal på tv´n först till nå som jag skulle vilja se   hehe)
men nätter som denna är bläää
Att det inte går att sova
ligger en stund
går upp en stund
Tror fasen klockan va halv 5 sista gången jag kikade
blääääääääää
stackars de som har det såhär jämt!

Dagen va fylld med tandläkar besök för Kajza
sen iväg på butikerna mina å kolla av lite
fyllde å beställde lite

for även över till Svensta å handlade en present till svågerna som blev ännu älder idag GRATTIS!

sen hem å ja man är inte vid sina fullas bruk alltid

2 missade samtal från skyddat nummer på SYV telefon
ett meddelande JIPPI!
Från CHEFEN!
å jag lyssnar:

- hej det är "pip" jag vill prata med dig om tjänsten och att de inte blir någe efter jul... sen la jag på
RASANDE
efter allt jag gjort!!!!

som ett åskmoln in å satte på pärlan å in mä laxen i ungen
funderar   - sa han verkligen det!!!
kollar mobilsvar igen
- Hej det är "pip" ... angånder tjänsten så har jag glada nyheter om fortsättning...
hmmm
kollar 2 gånger till
Jo de va glada nyheter
Ringer upp han
Inget svar
(tur tur tur jag inte ringde första gången jag lyssna heheheh)

haha Trött ja å hör inte va folk säger hehe

SKÖNT
de blev fortsättning på jobbet!!!
trevligt trevligt1

Ger bara mat å sen iväg å hämtar kumpanen LISA å på WEMER och gymnasie infot
blev riktigt bra å en viss kommun politiker gav vinkar om en bra framtid... spännande att se vad det blir!

sen iväg med hjortronsylt till Gunnel å ljus på kyrkogården.
sen hem å

ja här sitter jag å skrattar åt mig själv
hur tokigt det kan gå ibland!

haha tur de blir bra tillslut

nä nu blir de burken en sväng sen ladda för
FÖRETAGAR LUNCHEN på Norran i möra
då jag å Lisa ska framföra
inför alla dem...
hehe
blir skoj!

sen SOVAAA ( hoppasjag)

dröm sött ni som kan!

HUBBSAN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: