hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Pollen chock å snuva Inge drömläge precis ;(

Kategori: Allmänt

Hej hopp på er kära läsare
Snuva å pollen chock mitt i C-uppsats skriveri
synkar inge bra precis
Hoppas de ger med sig snart.

Idag har ja vart på skula i Hede å fått lite gjort faktist
skönt å komma ikapp å gö nå bra ibland
Talade med bossen min å kan i dagsläge nog få 50% syv i höst
DE TAR SIG :)
ska bara ruska fram 30 till så ä ja nöjder värre, kan alltså fortsätta pickalota då NICE!

Annars va jag på begravning på M-B idag
fick träffa min kära vän och plastisbror å plastiskussar å dela detta med dom
kändes bra trots de tråkiga

sen blev de Klövsjö för
85 års kalas för min älskade farmor.
Mycke släkt å tårta å kakor
fick även träffa min lilla systerdotter Iwa
guuu viccen sötnos :)
ja syrran å Imre förstås
Imre tyckte att moster va bäst då ja kom med en gubbetårta :)   (jordgubbe)

sen hem där vännen grillat kött å gjårt klyftisar MUMMA

Nej nu ska jag göra ett tappert försök å få in småan
får se hur de går

Helgen blir skriva skriva skriva... må juuu
haha

ha en bra helg nu alla vänner

kram kram HUBBSILUBBSIS


Ett tips till er som är förkyld eller allcherisk :)

kram kram

Kommentarer

  • Maria säger:

    Fan en sån där skulle jag ha haft...Min näsa har ömsom varit täppt och ömsom rinnande i över en månad nu...Ingen allergi, bara på ren jävelskap tror jag :-)

    2009-05-15 | 20:26:43
    Bloggadress: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: