hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Måndan å pennan glöder ....

Kategori: Allmänt

Hej hopp
Måndag igen

Som ni märker så hinner jag inte uppdatera så mycke i dessa bråda dagar
Försöker få ihop min C uppsats så att den blir bra och så jag blir nöjder med den :)
faktiskt riktigt skoj :)

I lördas blev de i goda vänners sällskap en tripp tä Klövsjö för att överraska vår älskade
Ella "Belldöm" Mattson
såå skoj å trevligt vi hade
tack alla ni för det!
å tack för inbjudan Belldöm "fNiSs"

Helgen har rusat fram å man försöker hänga med bara     haha
Idag har jag å småan grattat Tomas som fyllde 40+
massa göttit fika å skitprat
Sen blev de Funäsdalen för föräldramöten i årskurs 8 och 9
Nu sitter jag å skriver (som ni märker) på uppsatsen
ska ha 70% seminarium på onsdag via SKYPE


nej de blir välle att skriva på resultaten nån timme till
sen sussa för att få ihop allt innan 16 i möra
;)

Prata förövrigt med Mamma M idag  
tack för att du ä du:)

nej söv gött ni som ska sova å
ja vi ses snart igen

kram Hubbsan

Kommentarer

  • Mamma M säger:

    TACK FÖR Att DU är DU Kramen

    2009-05-12 | 11:50:39
  • Gittan säger:

    Käpma på med uppsatsen, såå gott när det är gjort. Jag är klar med min och ganska nöjd. Tror absolut du fixar det.

    Kramen

    2009-05-12 | 20:34:51

Kommentera inlägget här: