hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

snart snart snart HELG!!! göttit värre

Kategori: Allmänt

Veckorna rullar smiter SPRINGER iVäG!!!!
de bästa som händer just nu ä nog helgerna
då jag får träffa min familj
mina älskade barn, gubben å vännerna
få åka skoter å mysa i mitt älskade HÖLLA!!!


börjar bli trött nu
sliten
men tur jag har GULDKLIMPAR som hjöpa mig :)
faan va ni ä guld!!!!

funderar mycke på ALLT
åker så mycke bil å då funderar HUBBSAN
ibland för mycke
alldeles för mycke

i möra är en sååndär jävulsk da då allt ska ske
godis,ams,syv,prao å snask igen
sen
HÖLLA!!!!
jippi

blir en tur tä Fallmoran å Klövsjö på skoter på Lördan
GÖTT!!!!
sen bara mys¨å pys

nej sängen väntar

ska va på Skale kvart övvi 6 i möra om inte schemat ska gå åt skogen :)

söv gött no
å
TACK C i lofs GULD GULD GULD
å DU Ä BÄST PEK!!!!

kramen
HUBBSAN



Kommentarer


Kommentera inlägget här: