hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Hej hopp på er kaninerna Nu ä ni inlåsta :)

Kategori: Allmänt

Jag efter starka stora insatser å spring omkring på täckta så ä Stampe fast å har fått flytta hem tä Täckta han oxå.
äntligen äntligen må man säga :)

HA HA

ikväll har ja fixa en smörgåstårta å en choklad tårta till examen MUMS !!!
I möra går tjejen ur tredje klass
helt ofattbart va tiden rusar förbi.

Har ida vart tä Funäs å sagt BYYBY  tä mina goooodingar Kommer sakna er!
sen över tä Klövsjö å fylle på snask
:)

Idag fick jag även ett riktigt intressant samtal
kan tyvärr inte säga mycket om det men
Jag ä inte gäralös inte :)
kul å få erbjudanden för jobb projekt å allt hela tiden
NICE:)
Berättar mer när jag vet mer :)

med ett leende på läpparna

Helgen blir vö, hoppas på hölla en sväng, fix å trix tä fröknarna, förberedelser inför cateringen på tisdag mmmmmm
ja fullt upp :)

men som ni vet så trivs ja som bäst då :)

nä kära vänner nu ska ja sövvö  en sväng
å ladda för morgondagen

pussssssss



Kommentarer

  • Anneli säger:

    F_n va gott det där såg ut då!!! =) Fullt upp japp det är du det!



    Ha en trevlig helg!



    FATTA inte att det är så länge sen jag hälsa på dig på BB i Östersund.heheheh



    Kram

    2009-06-12 | 15:09:01

Kommentera inlägget här: