hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

090628 Sommardagar...

Kategori: Allmänt

Solen steker riktigt ordentligt ute just nu
Sommaren har kömme på riktigt :)
Skönt men varmt.
Barnen ligger i plurret mesta delen av dagen
å en annan borde göra lite nytta men puuuu.
Fredagen spenderade jag med min storasyrra å barnen i Östersund å Lövstabadet på frösön
En riktigt mys pys dag :)
igår hade jag chaffis uppdrag då vännen med kollegor va tä Vemdalen å bowla
roligt gäng :)

Har iaf bleve asfalt och ny gräsmatta igår oxå
idag klippte jag gräset tills jag körde sönder ett däck på klipparen :) (ganska skönt ändå haha)
Har idag även vart till våra kära vänner i Viken å fika. alltid lika trevligt



Sänder massa grattis kramizar till Familjen Palmer för lillfis
å Gunnarssons oxå förstås
Nya blommor i byn :)
Å massor av grattis till Malin å Marica som klarat körkortet :)
Hoppas resan upp idag gick bra!!!!!!

Nej nu må man kanske fundera på middasmaten

sen kanske de blir hölla en sväng

återkommer snart igen
HUBBSILUBBSAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: