hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

090623

Kategori: Allmänt

Hejsvejs

Idag har jag vart å träffa bossen på min nya praktikplats :)
Hade nån timma över nu så då fick jag jordens chans att komma in på en ny arbetsplats
Var mycket interessant och givande och förhoppningsvis mycket bra för framtiden :)
Sen blev de PICKALOT en vända.
Nu håller jag på att försöka fortsätta på projektet STÄD men ååå de ä ju tråkigt
Därav satte jag mig här en sväng
Sänder tusenmiljonbiljon kramar till E å P å storasyster till lilltjejen :)
Grannbarnen ä hemma å just nu leker alla 4 små snällt här ute... hoppas de håller i sig en stund till :)
Findus (räkan) vill gärna smita ut å vem vill ha dörren stängd när de ä fin väder... icke
den har  vare på bruua i sele en sväng men nu sitter den å lurar på nätet jag satt upp..haha

nej må forstätta projekt STÄD
återkommer snart igen
längtar tills vi får dra på minisemester till


Ska bli såså skoj...

kram HUBBS

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Passa er för Peter den store, på Orsa Björnpark.. han är STOOOOOOOR ;)

    2009-06-23 | 19:56:25
    Bloggadress: http://camillamedc.blogg.se/
  • M säger:

    Jag vill oxå

    2009-06-23 | 20:22:49

Kommentera inlägget här: