hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Tack alla nära och kära!

Kategori: Allmänt

Känner mig riktigt riktigt nöjd och glader.
De blev ett toppen kalas!

Massa goa vänner, krubb å dryck
sång musik överaskningar presenter och massvis med skratt!!!
Helt klart en toppen dag!!!

Å ni var alla väldigt duktiga på...
frågor om mig (hmmm som inte jag ens kunde :)
Å käka   fasen va mat de gick   jätte skojsigt
å dricka kunde ni oxå :)

TACK OCH ÅTER TACK för att ni ville va med å dela denna dag med mig.
faktiskt rätt sliten idag är ja    men mycket glad.

Långväga gäster, å alla här tackillitacktack!

Lite skoj att man kan bo 14 personer här hemma och ändå är dubbelsängen tom! haha

ska mysa ner mig med barnen i soffan en stund nu innan jag ska fortsätta röja undan

på återseende

en mycket nöjd HUBBSA


Kommentarer

  • L säger:

    Det är Du som ska ha tack! :)

    2009-01-11 | 18:12:49
  • Camilla säger:

    Tack själv :) Mycket trevligt och fint ordnat!

    KRAMAR

    2009-01-11 | 18:20:04
    Bloggadress: http://camillamedc.blogg.se/
  • Mamma M säger:

    HEj Gumman TAck för en mysig fest tiden gick i TURBO Fart så kul att få vara med er alla i denna stora Familj ....Vi ses till Påsken igen VAr rädda om er alla ni Kramar Mamma M

    2009-01-12 | 10:03:08

Kommentera inlägget här: