hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

konstiga vecka!

Kategori: Allmänt

Måndagen blev inte alls som jag räknat ut i mitt stilla . . .
Allt verkade bli en toppen dag
MEN
efter jag lämnat skolbarnen och skulle lämna lilla trollet så fick jag en allergi chock
pga byggdamm och isolering som virvlar runt inne på dagis...
JÄTTE sjuk blev jag
ögonen svällde å rann
halsen täpt och klåda... urch
tog å ringde kommunen och ansvariga... ja varför inte!
Blev bra efter nån timme så i 1 kunde jag återgå till jobb... urch skrämmande
Gårdagen plocka jag 2 butiker sen hade jag tid över så jag ringde min kära vän och fråga om jag fick hämta henne på jobbet... och japp
drog till Sveg för fika lunch och shopping :)
mysigt!

Idag då
prins ligger i 39 i feber :(
fick följa mamma på jobbet
eller jobb och jobb
först ingen personal på plats
sen inga reservdelar
FASEN va gött de går
tar de till veckan då
Rådfråga min kära lillsys i jobbfrågor Å JA VI HAR RÄTT SYS! de Ä fel!!!!

Nu laddar jag för curlingträning
lite trött i skallen efter att ha sutte med värdskapsutbildningen idag! snart klar!!!

nä nu blir de krubb

ha en trevlig kväll alla mina vänner!

PÖSS HUBBSILUBBSISAN!


i möra må ja på STORGATAN 12 fik å butik en sväng :)
längtar!!!


Kommentarer

  • M säger:

    FFFFFFFFFFFFFFEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL är bara förnamnet

    2009-12-02 | 16:56:00

Kommentera inlägget här: