hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

fjärde advent... gårdagen va toppen :)

Kategori: Allmänt

Igår vid 15 snåret drog jag Lisan å ett mycket glatt gäng tjejer iväg på julbord i vålkojan
Underbart gott och suppert sällskap
Vi åt å skratta om varannat :)
efter det drog vi till V-dalen på huskey å tog nån drink :)
FY fasen vilken toppen kväll
Tack tjejer för det Det gör vi om snart igen :)
(KÖR DU LINDA???) :=)

Å när man anlände hem vid 12 så hade WAGGEBYGG varit in med en delikatesslåda från Vålkojan å hån HELT UNDERBART!!!!

Idag bakade jag 120 t-kakor och gjorde 4 sorters tryfflar innan klockan blev 12 . GÖTT!
Blev även  janssons och jag å mina små änglar har städa husets övre plan :)
Gött bara halva kvar !!!
snart ska jag grava lax :)
mumma
sen lägga mina små troll

Blir snask denna vecka :)
eller vad trodde ni?

Å ja helgen sprang förbi men den va KUL!!!

nu sitter jag å undrar om jag vart nå snäll iår eller inte???

KRAM från HUBBSAN

va det tag sen detta :)
H


Kommentarer


Kommentera inlägget här: