hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Vill att vännen ska komma hem... MUL

Kategori: Allmänt

sitter här
låg... långsamt.. ensam
saknar dig vännen
vill att du ska va hemma nu
vill ha nån som kramar mig
tröstar mig
när jag är ledsen!

Ibland blir jag så förbannnnat ledsen
tycker allt är jobbit
alltid när jag är ensam
alltid när jag funderar
tänker
på allt å alla
alla kära
alla älskade
alla er här och där
alla som jag håller kär

stark
ja de skulle jag oxå vilja va
jo. . . . .

få ångest för de jag inte hinner
skulle ha åkt till
skulle ha skrivit
skulle ha ringt
skulle
borde
...

nej må åka till min älskade elli i veckan å krama upp henne ordentligt
fru elli palmer

å mina älskade barn familjjen vänner gudbarn å kamrater
JAG ÄLSKAR ER
hoppas ni vet de...
ALLTID

vill inte bli sähär låg
men
IBLAND BLIR DE SÅ....

LOVE U ALL


H


så bra...
http://www.youtube.com/watch?v=sUUHNf0S5cA&NR=1

Kommentarer

  • M säger:

    Älskar dig med

    2008-09-09 | 06:59:26
  • Mamma M säger:

    VAD är att vara stark ??? Du som tar hand om de dina finns till för nära o kära Det är att ha självförtroende.... Du är så stark som person annars skulle du inte vara den du är ...Sänder dig massor av kramar Du är en unik person som ingen kan ersätta Älskar dig Mamma M

    2008-09-09 | 07:55:38

Kommentera inlägget här: