hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

kör en till då !!!!

Kategori: Allmänt

Lovar du att vara ärlig? JAPP

Du heter: HELENA

Smeknamn: HUBBSAN

Låt just nu: TV ljud

Om du röker: har försökt men nej inge för mig haha

Favoritkaraktär(er) i bok:
vet int

Vem behöver du mest just nu: sys

Vad tror folk om dig:
överallt hela tiden

Stämmer det: vet inte  troligen

Brukar du skratta för dig själv? förr kanke

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "TACK älskade du!

Vilken är din favoritmålning?
Huset

Vart bor du Hede

Trivs du där: japp

Festar du mycket: nej de tror ja då inte

Vad har du för mobiloperatör: telia på alla telefoner

Är du allergisk mot något:
pälsdjur, mögel Falska människor
....
Nästa mål i ditt liv: klara detta

Hur svarar du i mobilen: alltid om jag ser de :)

Vem ringde du senast: MAMMA

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "OK bar TAck typ!

Antal sömntimmar i natt:
4 Jätte förkyld!!!

Brukar du komma i tid: en kvart före alltid!

När mår du bra: när jag får va med mina älsklingar gubben familjen vännerna

När blev du fotad senast: uvva helst aldrig!!!

Vad tycker du om fötter: BLLLLÄÄÄÄÄ min största fobi eller va tror du Pek!!!!

Är du smart:
nja inte de!

Är du aktiv i skolan: ja de tycker jag

Favorit dryck på morgonen: kaffe vid 11 kanske

När brukar du gå och lägga dig: 12 1 nån gång

Är du blyg:
inte när jag vet va jag ska gö!

Sysslar du med någon idrott: curling ! ! !

Vill du hellre ha mail än brev:
 nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske vid  rätt plats och rätt tillfälle och rätt människor

Använder du stjärnor eller kajal:


Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: barnen, gubben sys*2 mor far vännerna!!!!!

Är du bortskämd:
nja

När fyller du år: 8 januari

Tycker du om någon just nu:
japp självklart

Om sex månader: självklart
P
Jag samlar på: minnen

Gröna eller röda äppeln: gröna söta

Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
SYS

Gillar du golf:
nej

Vilken tid gick du upp idag: kvart i 6

Har du sovit i din egna säng inatt:
 jo...

Har du strumpor på dig nu: japp

Vad ska du göra ikväll: studera

Var vill du bo när du blir stor:Hölla

Är det okej att gråta:
JA

När grät du senast: igår

Vilken årstid tycker du bäst om:  vintern

Laddar du ner musik och film från Internet: joo

Vad skulle du göra om du vann en miljon: bygga klart

Bär du glasögon eller linser:  glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

När går du upp ur sängen typ en helgmorgon:
 8-9

Har du piercing:
nepp

Vill du gifta dig:
kanske

Vill du ha barn:
har 3

Solar du ofta:
om den ä uppe ja

Är du bra på att laga mat:
JA

Gillar du att dansa:
  ja faktiskt

Hur vig är du: inte

Vad dricker du helst när du är törstig:  vatten

Vilken är din favoritglass: PUCK

Tror du på ett liv efter döden: inte längre

Tycker du om sushi: jo

Vad äter du helst när du ser på film: ...

Bor dina föräldrar tillsammans: japp

Har du tandläkarskräck: JA

Vad heter du i mellannamn:  Elisabeth

Är du morgon eller kvällsmänniska:
båda

Vilken ögonfärg har du: Blå

Vilka hår färger har du haft:
 blandat

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
jo ni massa ggr

Biter du på naglarna: ja

Är du beroende av något: kramar

Hur ofta tränar/motionerar du: några dagar i veckan....

Vad gör du på helgerna:ä oppi hölla med familjen

Brukar du bädda sängen: om tid finns

Hur många timmar sover du på en natt: 6-7 kanske

Senaste bok:
Den kvantitativa forskningsintervjun (låter bra va!)

Har du kysst någon under den senaste veckan: gubben å barna

Vad var det senaste du sa:
tack

Önskar du att du bodde någon annanstans:
isf oppi hölla!!!

Vem kramade du senast:
Prins F

Saknar du någon nu:
ja massor saknar jag dig å dig å dig!!!!

Hur många lampor har du i ditt rum:
3 i sovrummet alltså

Vem ringde dig senast:
MAMMA

Var du glad igår: ja de va jag

Vilken är din favoritfärg:
grön

Sminkar du dig:
sällan

Känner du dig värdelös: ofta

Känner du någon som har tagit självmord: tyvärr flera älskade vänner

Har du somnat i skolan någon gång:
 kanske på gymnasiet inte  nu tror ja haha!!!!



Kommentarer

  • M säger:

    Behöver dig oxå. Mycket. Men jag vet att du finns för mig. Älskar dig

    2008-09-22 | 21:06:03
  • ekapek säger:

    jag ska nog få dig att älska fötter ! ;) älskar dig gumman ! kram kram !

    2008-09-22 | 21:19:53
    Bloggadress: http://ekapek.blogg.se/
  • M säger:

    Behöver dig oxå. Mycket. Men jag vet att du finns för mig. Älskar dig

    2008-09-22 | 21:32:02

Kommentera inlägget här: