hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

håltimme.

Kategori: Allmänt

2 timmars lunch. så man passar på att skriva ett par rader här
Har gått mycke bättre än jag trodde att va här
frågor, klappar, men ingenting som blivit fel.
skönt känns det.
ska ha gruppsamtal nu på eftermiddan sen ut på lite shopping tror jag men tyvärr har inte studiebidraget anlänt så LITE är nog det rätta ordet haha
Saknar mina små gullisar sååå fruktansvärt Vill hem ! ! ! men i möra så SkÖnt
gubben familjen å alla vänner förstås
Hubbsan behöver kramar nu igen!!! :))

Vrånkis fyller ju 18 i morgon så hon kan se upp för de kan ske bus :)
nej ni kära vänner å bloggläsare
Hubbsan sa sitta å kolla runt lite sen ta en kopp kaffe innan hon ska iväg å vägleda vidare.

På månda börjar verkligheten  med all skola, alla mina jobb   kul å spännnande

Ha nu en trevlig dag så ses vi i morgon

mången mången kramen

HUBBSAN

Kommentarer

  • Mamma M säger:

    Här skickar jag MASSOR m Kramar till dig goa Du ...Älskar dig det VET DU Ska snart krama Sys Mamma M

    2008-09-05 | 15:22:12

Kommentera inlägget här: