hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

MÅNDAG

Kategori: Allmänt

Barnen sitter å myser med en yogurt i soffan
Nybadade å trötta
Eller K å kompis L sitter i köke å ritar halloween teckningar
De blir jätte fina
Jag har jobba med snask en sväng idag
å skrivit på samtalet... Erika´n de kommer senare ikväll
MÅSTE
Har total skriv torka
fast jag har facit men de är stop!!!
BLÄÄÄÄÄ

Jan å pappa snickarar vindskivor på farstukvisten



Blir riktigt bra om jag får säga de....
tack killarna mina (kanske fel benämning men haha)

Nej jag må välle läsa gonattsagor nu å sen
försöka få de stora att va lite tysta så jag kan skriva klart

Ska även planera lite för
GODISRACET
som är på fredagen...
köp nu snask å lämna kvitto
ska bli jätte skoj!!!!

Kommer med kort i möra på bygget

ha en trevlig kväll och
en undrebar natt!!!!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: